tirsdag 1. mai 2007

SMS

Ingen melding nå heller. Nå har jeg sjekket mobilen for svar hele kvelden. Hva driver hun på med? Hvorfor svarer hun ikke? Har hun ikke tid til å svare meg? Eller har hun ikke lyst til å svare meg? Eller har hun ganske enkelt ikke mobilen slått på? Kanskje mobilbatteriet er flatt? Eller bryr hun seg rett og slett ikke nok om meg til å sende meg et koselig svar tilbake? Er hun fri for penger på kortet? Kan hun ha mistet mobilen sin i do? Er hun på et sted uten dekning? Har hun slått av mobilen, og derfor ikke sett min melding?

Kanskje det er hun som trenger en oppmuntrende melding? Kanskje er bestemoren hennes død? Eller har hun havnet i kjelleren igjen? Sitter hun og gråter og trenger at jeg leser hennes manglende meldingssvar som et tegn på at hun trenger hjelp? Kanskje hennes batteri er flatt?

Ingen kommentarer: